Klassewerkplek 2024

Obs Anloo mag zich Klassewerkplek 2024 noemen! Begin dit jaar hebben we meegedaan aan het onderzoek van Klassewerkplek. Met dit onderzoek wordt het werkgeluk van leerkrachten gemeten. Op scholen die hoog scoren op werkgeluk, werken medewerkers die goed in hun vel zitten. Waar veel werkgeluk ervaren wordt, is minder ziekteverzuim. Deze scholen hebben vaak minder moeite om personeel te vinden. Doordat de leerkrachten rust en structuur kunnen bieden aan kinderen, kunnen de kinderen beter tot ontwikkeling komen.
Als Klassewerkplek 2024 is Obs Anloo een voorbeeld voor andere scholen. Bij ons op school voelen collega’s zich gewaardeerd, zijn gemotiveerd en hebben de mogelijkheid om te groeien en zich te ontwikkelen. En hiermee zorgen we voor goed onderwijs voor de kinderen. Een knappe prestatie waar we trots op zijn!